Friday, 23 November 2012

bunga kesukaan

Tengah gigih usahakan..berkenan sangat dengan bunga nie...rasa2nya la korang pikir aku akan letak kat mana???

Published with Blogger-droid v2.0.9

Monday, 19 November 2012

Surat Akuan Bujang

Hye semua...

Dah lama rasanya tak updet blog..bz sangat dengan urusan perkahwunan..tengok ticker tinggal lagi sebulan je lagi..isshh xlama lagi tue..takut pulak rasa hehehehe
sekarang nie tengah tunggu proses menyiapkan borang nikah dari En.Najib..ermm lama betul pending..kalau takde ribut taufan insyaAllah minggu depan aku boleh proceed untuk belah aku..sekarang nie aku tengah siapkan surat akaun bujang..kira surat nie penting gak la bila kita nk proceed borang..tapi aku tak tau la kalau kat daerah lain..
Surat akuan bujang nie bukan semua orang boleh tandatangan setau aku lah

1. majikan
2.Iman 
3.Penghulu kampung/ketua kampung

Kalau salah boleh betulkan hehehehe..Contoh surat nikah yang biasa B2B buat seperti ini:-


Ruj. Kami:
Ruj. Tuan :
Tarikh: hb Februari 2010
Pejabat Agama Islam Daerah Seremban,
Jabatan Hal Ehwal Agama Islam,
Karung Berkunci 30,
70990 Seremban,
Negeri Sembilan.

Tuan,
PER: SURAT AKUAN BUJANG
Adalah dengan ini diakui bahawasanya XXXXXXXXX, No kad pengenalan; XXXXXX-XX-XXX, adalah seorang pekerja di pejabat ini dan mengikut rekod pejabat kami, beliau adalah masih seorang BUJANG dan BELUM PERNAH BERKAHWIN.
2. Surat akuan bujang ini hanya boleh diterima pakai sehingga selesai permohonan perkahwinan beliau.
Sekian terima kasih.
” BERKHIDMAT UNTUK NEGARA ”
Saya yang menurut perintah,
...............................................................
(Tanda Tangan Ketua Jabatan, Nama & Jawatan)
Cop Jabatan

ok sekarang aku tunggu bos sain je..dah siap hak nie..rasa lega lah sikit

Thursday, 8 November 2012

My poddle flower

Berjaya gak diy bunga nie cadang nk letak kn hantaran..erm mcm cantik je klau buat untuk baju nikah


Saturday, 3 November 2012

Teaser bunga telur

Dalam proses menyiapkan bunga telur berasaskan stoking..tgk ticker rasa mcm tak cukup hari je nk buat persiapan..YaAllah permudahkn urusan pernikahan ini