Thursday, 6 December 2012

tik..tok..tik..tok

assalamuailaikum
fuh..fuh..fuh...sian blog nie berabuk...ya ampun bz sungguh aku rasa macam tak cukup 24 jam..dengan 5S kay opis lagi persiapan kawen lg rasa macam nk pinjam tangan org lain je bg pantas kerja..bila dh bz aku sampai lupa nk edar kad kat opis hinggala membe opis sound kenduri nk dekat kad tak dapat lagi...ya Allah teruk tul aku..jadi malam nie gigih aku tulis sendiri 200 kad dengan harapan esok boleh edar kat opis...

Published with Blogger-droid v2.0.9

2 comments:

Shizan Syafik said...

gud luck.. mesti dah dup dap dup dap kan

Diyana said...

hehe
sila gigih tulis semua alamat ya (^_^)