Monday 16 July 2012

photographer ooo photographer

tengok tajuk terus jadi stres..hehehehe
bukan apa sekarang nie aku pening nak cari photographer sekitar N.9
macam susah sangat..puas google gak tapi still tak jumpa..
kalau area KL mcm senang je nak cari..


mesti ada yang cakap..ala amik jer photographer KL..bukan aku xmo amik..disebabkan aku adalah pengatin budget aku terpaksa berpikir beribu kali.Ok photographer kl mmg dalam bajet lagi tp bayangkan majlis aku di gemencheh, N9..jauh tue dari kl adalah dalam 2 jam lebih nak sampai ke kampung aku..dah la majlis aku nikah sabtu sanding ahad..perghh banyak tue untuk tampung kos lain macam penginapan dan juga kos perjalanan...mau rabak poket aku hehehehe


aku kalau boleh mmg nak picture kahwin aku jadi ohsem dan cantik..sape yang tak nak kan??
sebab itu yang akan ditatap dan dikenang sepanjang hayat aku dan juga boleh gak tunjuk pada anak cucu-cicit bila dah tua..


diantara photographer yang aku sangat suka:-


1) http://lembayungsenjaphotography.com/










cantik kan...cuma mampu lap air liur jer..hehehehehehe


2)http://www.pixelworks.com.my/










lagi sekali lap air liur..sob..sob..sob


3) http://ikramismail.net/




picture xpayah lagi nak diperkenalkan...ohsem kan picture ayu raudhah..hehehehehe


ini diantara photographer yang aku suka sebenarnya banyak lagi tapi aku xjumpa blog dia orang hehehehehe..
aku idamkan banyak gambar candid sepanjang majlis aku..tentu comel kan...


sesape B2B yang tau photographer yang ohsem area N9 boleh share ngan aku

4 comments:

yN crEATioNs said...

Salam cik blueberry,..betul..dorang nyer ptoshoot cantik...memang patut gak der foto knangan utk kiter kan..nanti sy tlg carikan ae..if jp sy gtau..

cikblueberry said...

thanks..pertolongan amat dialu-alu kan hehehehe

♥ Chacha said...

wahhhh cantik2 picture ni...
geram tengok... if ada yang cantik n affordable i link kat u ea..

good luck!

Shayra said...

saya b2b n9, amik dgn Sweetpictures masa harga promo. charge ke n9 pun not bad la. masih affordable.

fb : Sweetpictures