Thursday, 9 August 2012

buffet baju pengantin

jangan ingat ada buffet ramadhan..buffet baju pengantin pun ada oleh kedai pengantin  
Rins Suzana..
mana-mana B2B yang masih mencari baju untuk majlis kahwin aku rasa dekat sini murah gak..


jom layan busana yang ada 



















cantik kan...

5 comments:

Diyana said...

baju dia mmg pergh~
huhu

cikblueberry said...

Diyana: tue la mmg cantik

Zila Zainal said...

baju dia memang cantik2.. penah jugak tengok2.. tapi last2 amik kat mimi bridal sebab kat situ banyak dress. rins suzana ni banyak kebaya moden kan :)

cikblueberry said...

Zila: Rins suzana nie mmg byk stail kebaya..mcm dres tue ada tp kurang la..
kat mimi bridal tue berbaloi tak kalau kita sewa baju kat situ

shizansyafik said...

huyyooo cantik.. seb baik dah bayar sume kalau x, mau jugak rembat sini.. hihi