Tuesday 1 January 2013

REVIEW 1: HENNA

alhamdulillah selesai akhirnya kenduri 2 belah pihak baru ada semangat nak review..first sekali nak review henna dulu...memula pening gak pikir mana nak buat ukir2 kat tangan nak gak rasa kan...puas survey kat area gemencheh ngan tanya2 orang kat situ jumpa gak indian yang pandai bt henna..request kat indian tue nak inai macam ayu raudhah terus dia cakap corak peacock yea..

corak peacok katanya..
aku nikah hari jumaat jadi aku bt henna ptg khamis..memula famili mcm xbape setuju suruh aku bt inai kampung je..aku cakap la ala sekali je seumur hidupkan..apa salahnya..
jadi setelah lenguh kaki ngan tangan aku ulur kat indian tue lukis nie hasilnya








eh ada pulak inai daun kan nie sebab permintaan famili aku pakai gak inai daun tue pun dah kul 12 malam baru pakai tak kisah la mengembirakan hati famili kan..
and result masa majlis


nampak tak kat bhg bawah kuku tue macam gelap sikit merah dia...walaupun nampak cacat tapi aku betul2 puas hati dan gembira merasa gak pakai inai ukir2

4 comments:

Unknown said...

cantik ukiran tu.. :)

WE said...

hoyeay!!! henna tu chantek!!! suka nya

Orked said...

hehehe.best je kan..

Sya suke inai tp Sya xminat sgt ukir2 sbb mahaL! uwaaa....

dhiera zainudin said...

masa bertandang kita buat ukir2 jugak. itam warna dia dan kulit macam terhakis gitu~ sobsob