Thursday, 3 January 2013

Review 2: Attire Nikah

Pernikahan kami dijalankan selepas asar pada 21/12/2012 nak ikutkan nak buat malam tapi tukar plan sebab malam nak fokus untuk majlis tahlil..

dengan 2 kali lafaz aku selamat bergelar isteri kepada MOHAMAD NAJIB BIN BAHURDIN..kenapa 2 lafaz??hubby aku cakap masa lafaz pertama dia sebak sampai tergangu lafaz nikah hehehehe..masa akad nikah aku tak tau nak cerita mcmana perasaan aku tapi yang aku tau aku kurang selesa sbb aku takde bantal sakit tulang punggung aku...hubby je rasa ddk kat bantal nikah..dah la takde bantal nikah lepas tue anak buah aku boleh lak sandar dekat ngan aku..bygkan penyeksaan yang aku tanggung...sampai berdoa aku mampu angkat sebelah tangan jer..tak pela dah selamat pun.. jom layan gambar...

inilah hasil baju,veil dan bungan tangan aku sampai sawan buat selama 2 bulan..sangat puas hati dan ramai yang puji kembang sekejap hehehehehe..


detail veil dan baju...

nikah time

nikah time




sain borang nikah

dengar tazkirah sikit


salam mak metua lepas nikah



penyerahan mas kawen dan batal air sembahyang


salam hubby first time

cicin untuk hubby

5 comments:

Shizan Syafik said...

inai cantik!! pape yang DIY mesti kita puas hati sangat2 kan.. :)

Nursaila Norman said...

puas hati dgn diy sendiri kan..dh la lebih bermakna..hehehe..tahniah,semoga kekal hingga ke syurga :))

cik mah said...

tahniah....selamat pengantin baru....mmg puas hati tgok bj tu....

fatehamohamed said...

sawan tape tapi come out die superb seyh..cantik sgt..mesti puas ati gile..heee:D

dhiera said...

memori indah kot DIY2 ni~