Thursday 2 August 2012

Contest Sempena Anniversary Couple Suria Dan Tunang

Citer gila untuk cik suria untuk idea kahwin aku yang tak akan dipersetujui oleh family....


Nama:miss ekien
Nama penuh dan pasangan:mr.najib
tarikh bakal disatukan:22.12.2012
Cerita anda: Pelamin yang gila-gila.


pelamin yang aku rasa yang munkin akan direject 100% oleh family aku ialah aku bersanding dengan dihiais dengan hero-hero kesukaan aku..


wonder woman yang seksi

suka ngan x-men..sanggup tengok berulang kali

gagah

smart
gagah gak


pelamin aku pulak akan dipenuhi dengan logo-logo superhero..lantaklah apa orang nak kata macam budak tak betul ke..apa ke..ini adalah imaginasi gila-gila aku
kerusi pelamin lak harus berbentuk lain dari yang lain..yela hiasan pelamin dh tunjuk betapa superhero nya suami aku ngan aku sekali tetiba kerusi la bentuk sopan-sopan gitu ..issh xboleh






terus imagine kerusi warna emas..yelah sebab aku nak tujukkan betapa hebatnya kuasa-kuasa superhero nie..(walaupun nampak macam kerusi pejabat ada aku kisah hehehe)

kat pelamin tue nanti aku tak letak bunga telor..tapi miniature superheo..ha sape yang salam aku kat pelamin dapatla benda nie..

comel kan

ok ekien cukup dengan hasil merepek ko nie...

to cik SURIA sila lah bagi saya menang (ayat bodek) sebab saya suka sangat ngan tawaran-tawaran hadiah dari cik SURIA..pilihan hadiah saya ialah B dan E..
saya suka berjalan-jalan di blog cik suria sebab saya rasa cik suria nie kreatif...pandai jahit manik pulak tue..

dengan ini saya cik ekien berharap cik suria dapat memilih saya sebagai pemenang bagi GA ini..sekiranya saya menang saya akan hadir pada perkahwinan cik Suria pada september ini(kalau ajak la hehehe)


1 comment:

U.Y.A said...

sekxyyyyy yerrr...hahha....
insyallah ada rezeki..kiter tgok k...tq sbb sudi juin