Wednesday 5 September 2012

Dugaan.....Redha

Dugaan sungguh untuk Najib..Aku kesian gak bila dia cakap masa depan dia dah gelap..aku ingat kan apa rupanya dia baru sahaja hilang MAcbook pro dia,beg deutche ngan spek mata oakley...aku dengar terus terkejut dan tergaman..mahal tue..

puncanya Najib bawa terlalu banyak beg sehingga dia terlupa beg dia sendiri..kejadian berlaku kat hospital penang masa Najib hantar ayah dia untuk operate jantung...dah minggu depan start keje baru..yang hilang tue benda penting untuk dia buat kerja..Najib terus call member dia untuk log dekat apple store..supaya org yang curi tue xleh nak guna...

aku yang dengar nie terus mengelabah fon kekngkawan yang kenal orang yang pandai tengok benda hilang..malangnya takde sorang pun kenal..(poyo tul)..aku suruh Najib doa bebanyak biar lah org yang amik barang tue lembut hati dan pulangkan balik..

mcm nie rupa barang yang hilang..credit mudah.com


ada tak sesape yang boleh bagi ayat yang boleh diamalkan supay yang amik tue lembut hati dan pulangkan balik barang yang diambil...

2 comments:

Unknown said...

kesiannya.. sabar banyak2.. kalau mintak tolong ustaz tak boleh?

cikblueberry said...

nak minta tolong..tapi takpela..redha jer..mana tau ada rezeki yang lebih baik